Dansa

La pràctica de la dansa permet l’infant:

• Coordinar els moviments musculars.
  • Prendre noció del seu lloc a l’espai, en referència al que l’envolta.
  • Expressar-se corporalment amb la música.
  • Adquirir el domini del propi cos.

Dijous de 17h a 18h
El preu és de 39,53€/mes

Anglès

La pràctica de la dansa permet l’infant:

• Els nens entren en contacte amb aquesta nova llengua d’una manera natural, seguint el procés natural de l’adquisició de la llengua materna, per la qual cosa l’anglès està present en tot el taller com una llengua més d’ús dins de les activitats i rutines pròpies.
  • En els tallers de la tarda pretenem que els nens integrin l’anglès en les activitats lúdiques i formatives partint de la llengua oral i de situacions i activitats quotidianes que es porten a terme al llarg del dia a dia de la jornada escolar, com a base de la comunicació i de l’aprenentatge:
    • Explicació de contes
    • Realització de jocs motrius i jocs de taula
    • Memorització de rimes, cançons i realització de rutines
    • Realització d’activitats plàstiques
    • Celebracions populars pròpies dels països de parla anglesa com: Halloween, Christmas, Easter…
  • Aquest aprenentatge de la llengua anglesa es duu a terme a partir de diversos suports (digitals i materials) i propostes (TPR, role play, games, arts & crafts, sing & dance…).
  • Es fan portes obertes per tal que les famílies puguin viure l’activitat durant l’any.

Dimecres de 17h a 18h
El preu és de 41,31€/mes

Natació

Descripció de l’activitat

La pràctica de la natació permet l’infant:

• A través de la natació, els nens i nenes aconsegueixen un millor desenvolupament motriu, psicològic i social. Practicar natació des de que són petits els ajudarà a millorar les seves defenses ja que aprendrà a respirar correctament.
  • Els beneficis que la natació ofereix als nens/es són:
    • Desenvolupar la coordinació motriu
    • Millorar el sistema circulatori
    • Desenvolupar habilitats de supervivència
    • Contribuir al desenvolupament de la independència i autoconfiança
    • Millorar les capacitats càrdio-respiratòries
    • Afavorir l’alineació postural i la condició muscular

Objectius:

• Entrada a l’aigua amb l’ajut del monitor i després ell/a sol/a.
  • Desplaçaments amb ajut de material auxiliar (maniguets, bombolletes, etc…) en posició dorsal i ventral.
  • Enfonsar el cap.
  • Obrir els ulls dins de l’aigua.

Objectius:

• Entrada a l’aigua sol/a.
  • Desplaçaments amb ajut en posició dorsal i ventral.
  • Nedar sense ajut en posició ventral.
  • Canvis de direcció i de sentit.
  • Girs.
  • Saltar a l’aigua.

Horari, preu i lloc

Dimarts sortida de l’escola a les 15:30h i tornada aproximadament a les 18h a l’escola.
El preu és de 74,94€/mes (curset natació + autocar + monitors)
* Lloc: Piscina del Club Natació Barcelona

Ioga

La pràctica de la dansa permet l’infant:

• Practicar ioga des de petits és molt positiu, ja que ajuda a harmonitzar i equilibrar el sentir, pensar i actuar.
  • Les classes són dinàmiques i es practica jugant. És una forma divertida de desenvolupar importants habilitats en un entorn positiu i no competitiu.
  • Utilitzant la imaginació i la creativitat a través de contes i jocs, crearem postures de ioga que fomenten l’elasticitat, flexibilitat i la coordinació. També aprendrem a ser conscients de la nostra respiració, que és l’element clau per a concentrar-nos i relaxar-nos.

Dilluns de 17h a 18h
El preu és de 39,53€/mes

Vols venir a visitar la Mafalda?

Descobreix el nostre projecte educatiu i la nostra mirada cap a la infància.